eemmaawendin

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma Wendin Thomasson - 31 januari 2013 11:10

Har haft denna bloggen lite åt sidan på sistone. Men ska försöka blogga så mycket som möjligt. Chakira ska igång om 5 dagar och nästa vecka har vi 2 nationella. Annars händer inget speciellt eller så. Bloggar senare. Kram <3

Av Emma Wendin Thomasson - 11 januari 2013 22:25

Sitter och kollar film, Anton somna och tror nog snart att jag också däckar.. hehe. Vi hörs mer i morgon!

Love ya, puss <3

 

Av Emma Wendin Thomasson - 11 januari 2013 17:17

Förlåt för kass uppdatering!


Skolan har börjat, läxorna börjar komma och det ska snart börja pluggas. 

I 4 veckor fram kommer vi ha 1 test i veckan i matten. Nästa vecka ska vi ha test i NO, och till på fredag skulle vi ha tyska glosor. Det kommer sakta men säkert. 

Den 6 februari kommer vi att göra vårat första nationella prov. Nervöst! 


Lovet har varit helt fantastiskt! Har världens underbaraste bästavän som verkligen betyder allt för mig, en som man kan säga allt till och vara sitt riktiga jag. Man vågar öppna sig och typ prata om allt, hon lyssnar och stöttar om det är något dåligt. Hon är förjävla bäst! Fuck vad jag älskar dig Matilda.. lovet hade inte varit lika bra om jag inte hade haft dig!

 


Presentation


Hej kära läsare! Mitt namn är Emma och kom till världen 7 november 1997. Jag lever mitt liv i fina Skåne tillsammans med min familj och våra djur. Har bland annat 1 egen häst och hund. Ni kommer få läsa mycket om dom här. Bloggen kommer däremot mest handl

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Foton av mig.

   

             


Ovido - Quiz & Flashcards