eemmaawendin

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Wendin Thomasson - 30 november 2012 22:09

Sorry för dålig uppdatering. Men har inte haft tid eller ork.

Skolan i dag gick bra och stallet bättre än bäst. 

Kan också berätta att jag är så jävla lycklig just nu och älskar livet. De snöar :D, jag har världen bästa familj (JAG räknar in Frida och Danne i vår familj) ;) och jag har världen absolut bästa underbaraste finaste häst, som jag älskar mer än något annat på denna jord. 


Men nu måste jag sova, har utsläpp i morgon så ska upp rätt tidigt. God natt och sov gott! ♥

Av Emma Wendin Thomasson - 28 november 2012 16:04

Sitter och pluggar massor, just nu sitter jag med tyskan som jag typ kan :) Sen blir de engelska.

Men måste fortsätta niu, höres sen! <3

Av Emma Wendin Thomasson - 26 november 2012 22:39

God natt alla fina bloggläsare. Lägger mig med ett leende på läpparna. 

Älskar er alla, puss.


Av Emma Wendin Thomasson - 26 november 2012 16:52

Hemma från skolan nu, allt gick bra som vanligt. 

Ska alldeles strax ner till stallet.. ska bara smsa Frida och se i fall hon fortfarande ska med. :)

Vi hörs mer när jag kommer hem. Kram på er ♥

Av Emma Wendin Thomasson - 26 november 2012 08:20

Åker till skolan nu.. så jag bloggar när jag är hemma i gen! :)

Av Emma Wendin Thomasson - 25 november 2012 19:40

Har bytat rum till de jag hade innan. Är riktigt riktigt nöjd. Ska fixa bilder i morgon. 

Har varit nere i stallet, hämtat hem lite schabrak osv. Nu sitter jag på mitt rum med tända ljus, musik och läser bloggar. Underbar söndag! 

Ska snart duscha sen typ sova. Skola som vanligt i morgon. Ska kika efter vad vi har fått för läxa denna veckan. Tror typ engelska och tyska än så länge. :)

Vi hörs i morgon underbaringar. ♥

 

Saknar mitt lååååånga hår  :(

Av Emma Wendin Thomasson - 24 november 2012 12:32

Har ni sovit gott? De har i alla fall jag  gjort ;)

Har ätit frukost med familjen, annars ingenting.. tråkig lärdag fast ändå skänt att inte göra så mycket. Men ska cykla ner till stallet nu för att rida, mocka och alla dom där stallgrejorna ni vet. Ta hem lite grejor för att tvätta de och sen någon dag får jag väl cykla upp och lämna de på ridskolan. hihi, ni får veta snart!

Men vi hörs sen.

 

Älskade vän ♥

Kolla in hennes blogg: http://www.fotomichaela.bloggplatsen.se



Av Emma Wendin Thomasson - 23 november 2012 19:20

Sitter på mitt rum med Danne, och har gjort de nu i några timmar! ;) haha, har inte ett skit att göra. 

I kväll ska jag dra mig till stallet, mocka, fixa mat, hö och vatten och pussa på min lille häst ♥ Men har inget att skriva om. Höres! 

 

Presentation


Hej kära läsare! Mitt namn är Emma och kom till världen 7 november 1997. Jag lever mitt liv i fina Skåne tillsammans med min familj och våra djur. Har bland annat 1 egen häst och hund. Ni kommer få läsa mycket om dom här. Bloggen kommer däremot mest handl

Fråga mig

6 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Foton av mig.

   

             


Ovido - Quiz & Flashcards